Monday, April 21, 2008

Casa mea-i un cantec cu acorduri ampleeee

Cat de ample sunt pot aprecia vecinii mei, pe care dupa ce i-am incercat cu latratul scancit al lui Nur bolnavior acum cateva saptamani, m-am gandit sa le incerc urechile cu glasu-mi cristalin.
Acum cateva zile am dat peste un program de karaoke, l-am instalat si am reusit sa si sincronizez ceva versuri cu linia melodica, sa editez grafic niste baloane sau plaja - pentru interfata grafica si gata...avem un karaoke nou noutz.
Bine, dupa ce am incercat noua gaselnita la servici si o colega mi-a promis ca ma inscrie la Megastar numai sa incetez cu exersatul, weekendul asta am lalait pe rand acasa: Abba, Parazitii, Dan Spataru, ba si ceva Beyonce (eram curioasa ce tot zice la melodia cu to the left...acu stiu).
O tanti de la mine pe etaj mi-a zambit complice cand am intrat in lift (deci yess...promit).
Una peste alta am avut un weekend atat de insorit si de relaxant.
Am descoperit ce fain poate sa fie sa faci 5 ture cu bicicleta in parc desi a doua zi urma sa ma doara fundul ingrozitor, sa te piste gazele mici de iti incojoara capul cand esti langa lac, sa gatesti file de cod da sa iasa de cinci ori mai pleostit decat la televizor, sa nu mai visezi urat noaptea, si am descoperit ce stare de buna dispozitie iti da o simpla speranta la un "poate ca".
Deci cumva totu e intr-un fund de circuit in capul meu:)
Azi mi-am pus o dorinta, si am sadit-o bine bine de tot undeva sa nu dea nimeni peste ea si sa stea cuminte, sa se incalzeasca si sa se realizeze.
Imi tin pumnii stransi stransi stransi.....

No comments: