Tuesday, September 30, 2008

Home, new home




M-am mutat in casa nouaaaa! Yupiii yeyyy!!!!

Facand un calcul sumar in care includ si caminele studentesti in care am stat in Germania, Italia etc, am ajuns la onorabila varsta de 14 casute:)

Dar e cea mai faina dintre toate. Si nu pentru ca nu are mobila (dragutul de A.L. s-a oferit sa imi doneze canapea si sofa bed si fotolii), dar pentru ca e cea mai luminoasa, mai spatioasa, mai racoroasa (brrr) si pentru ca e casuta mea din Scotia. Funny e ca are 120 de ani:) si e printre cele mai noutze din Dundee.
Are privelisti superbe catre raul Tay si cel mai important...e aproape de toate pub-urile faine. Asa ca sambata seara ne-am cinstit cu o delicioasa sampanie.

Mai ramane doar sa ma obisnuiesc si sa conduc (pe stanga). Ce greu eeeeeeeeeeeeeee :(

No comments: