Monday, May 19, 2008

O. is a doctor. And not that kind that heals people.

Weekendu asta a fost fain fain.
Motivul principal: there's a new doctor in town. O. este oficial Doctor Inginer. Si nu numai atat, dar toti nenii aia de i-au evaluat progresele....stiintifice au fost nespus de impresionati si l-au propus pentru MagnaCumLaude.
Acuma...nu am prea inteles mare lucru din prezentare, sau ma rog, am inteles ce a facut, dar nu am priceput deloc cum a facut:)

Ideea e ca a cercetat in domeniul monitorizarii la distanta a unor echipamente. Si din cate am inteles, chestia asta are o gramada de aplicativitate in toate domeniile...inclusiv unul care m-a fascinat...medicina. Poate maine poimaine ne scoatem apendicul remote:)

Well...si ce am mai inteles din teza lui e ca a cercetat pentru Chrysler si pentru motoarele unui model de Voyager care inca nici nu fusese lansat pe piata, si pentru a preveni eventuale atacuri ale concurentei masinile erau acoperite in timp ce ei le testau.
Analizand vibratiile motorului si acustica de la distanta, O. putea diagnostica unde si cum il doare. Pretty cool...hmmm?
Una peste alta, nu mai pot de mandrie!!

Bravo, O!!! U totally rock!!!

PS: Iaca si niste poze. Evident ca in momente cand vrei sa iti mearga aparatul foto iti dai seama ca nu ai acumulatorii incarcati si te descurci deci cum poti.








No comments: