Tuesday, October 7, 2008

De ce imi e dor. Intr-o maniera Bridget Jones

7 Octombrie 2008 - am implinit o luna si cateva zile de cand sunt "scotian".

Regrete so far (0; de fapt am avut unul mic intr-o zi, dar era mic mic si l-am uitat)
Calorii (2.000.000 sau prea multe pentru a le putea numara).
Zile cu ploaie (vreo 3-4 din 30, hmmm...not baddd)
Potential boyfriends (2). Actual (1)
Plapume cumparate (2) Paturi (0)
Amenzi de circulatie (0; se pare ca inca nu a aparut amenda pentru ca am trecut pe spatiul pietonal)

Nu imi e dor de multe de acasa. Lasand la o parte fiintele (Nur e in cap de lista), mi-e dor de urmatoarele lucruri:
  • Sa umblu in chilotzi prin casa fara sa imi inghetze fundul
  • Sa imi sune telefonul de dimineata pana seara, si io sa ma enervez ca suna atat de mult si sa raspund pe un aer deranjat ca si cum as fi extrem de ocupata
  • Sa aud tziganii din spatele blocului urland "Fiare luaaaaaaaammmm...fiare vechi luaaaaaaaaaaammmmmmmmmm" cu regularitate la fiecare jumatate de ora de parca ti-ai updata decizia de a arunca fiare vechi atat de repede
  • Sa beau bere la crasmele si terasele pline ochi din Regie unde berea la halba costa 40 de mii (parca atat era)
  • Sa copii in nesimtire si ilegalitate cele mai noi filme de pe DC++
  • Sa ma sune mama de zece ori pe zi si sa ma intrebe daca am mancat, daca m-am imbracat sa nu imi fie frig si sa ma tina 20 de minute sa imi povesteasca cum si-a imbunatatit retzeta de musaca

Nimic nu pare neinlocuibil/nesubstituibil pe lista asta. Poate mai putin tiganii.

No comments: