Tuesday, July 1, 2008

Sex, drogs and rock&roll














Nu a fost sex (not that i know of:)), nici drogs, nici rock and roll. Dar a fost o super distractie, si imi place sa o asociez cu sintagma de sex, drogs& rock and roll.
E vorba de weekendul trecut. La de acum clasicul festival de la Nemtisor. Festival de soare, bere, gratar si dans pana dimineata.

Participantii (mi-au cerut sa ii mentionez pe fiecare, impreuna cu CNP-ul aferent:)):
- Florin (aka Florica din codru, Faplo) e "fratele" meu. Colegi de liceu, facultate, cumva si de scoala generala, apoi frati de pahar, chefuri, de bune si rele laolalta. Una peste alta, Flori e cel mai fain fratior al meu
- Octa e cel mai simpatic martzian pe care l-a vazut Ceahlaul

- Tzuku e cel mai zanatic si (zice el) disturbed coleg de joaca:)
- Mariuca (Mary Loo) - cea mai sexi doctora stomatolog pe care a vazut-o Iasul

- Ionutz cel mai nou membru al grupului (sper sa il mai vedem la ochisori) - mi-a placut din prima de el, are un fel de a fi simplu si placut. Bine, ma dau batuta: e sexi si face rafting:)

- Victor si Gaby - doi noi recruti in grup. Au fost initiati in festival, dar cum sunt inca foarte tineri, is prea usori de bagat sub masa. Totusi, au fost primii la urcat pe munte, deci brava.

Fiecare dintre noi are probabil micul lui spatiu in care se refugiaza sa isi incarce bateriile, mica lui lume in care traieste o copilarie continua, unde poate fi ce vrea el sa fie si unde respira cel mai curat si mai dulce aer. Pentru mine acel loc e Nemtisor. E mai mult decat o casa a bunicilor mei unde am crescut pana la 3 ani, mai mult decat un loc de un verde crud, cu livada plina de iarba pana la genunchi si o curte acoperita cu o vie deasa unde poti sta sa te ascunzi de soarele arzator de vara. Este locul meu, micul meu univers, o parte din mine. Iar cei ce simt pulsul lui, automat ma simt si pe mine, si de aia imi sunt asa dragi. Vorbesc de membrii fondatori ai festivalului: Flori, Tzucu, Octav si Mari.

L-am numit Festival pentru ca se desfasoara cu regularitate de 3-4 ori pe an. In ce consta? Un fel de joc de-a vacanta, unde ca niste copii nebuni scapati de agitatia orasului ne udam pana la piele cu apa rece ca gheata a pompei din curte, mancam cele mai faine gratare din lume, urcam pe munte (am urcat pana la cascada Duruitoarea, pentru ca Nemtisor e aproape de Durau), bem berea lu Tanti Maricica de la baru de alaturi (acum 4 ani i-am terminat-o de tot, ca a inchis coshmelia tanti Maricica si a plecat la mare) sau vinu lu tata (cand are un an bun) si dansam ca nebunii pana in zori. Uneori suntem 20, alteori 10, alteori 6-7. Uneori mergem vara, alteori toamna cand e frig afara si facem un foc mare mare in soba.
Dar de fiecare data insa e la fel de frumos. Cu oameni dragi, intr-un loc drag....Sper sa mai mergem anul asta.
Mai multe poze aici

No comments: