Wednesday, January 21, 2009

10 reasons to love Milton Keynes

1. are o partie de ski SUPERBA indoor deschisa 364 de zile pe an. Nu am crezut in viata mea ca o partie in interiorul unui centru fie si el de distractii poate fi atat de mare si profesionist facuta si cu zapada adevarata si organizata atat de civilizat: cu partie pentru ski, pentru sanii, teleski si tele-snowboarding. Check it here: http://www.snozonemiltonkeynes.com/html/snozone-portal/
2. e la o ora distanta de Londra. Ca si cum ai locui in Londra, dar de fapt nu simti aglomeratia infernala
3. are cel mai frumos soare de iarna posibil. poate doar uneori soarele din varful partiei la Vatra Dornei mai e la fel
4. are cele mai faine si ieftine baruri si cluburi (pe care le-am vazut pana acum in UK)
5. e un oras foarte nou si iti da o impresie faina faina de prospetime
6. are unul dintre cele mai mari shopping centre pe care le-am vazut pana acum
7. National Bowl cu o capacitate de peste 65.000 gazduieste zeci de concerte
8. poarta numele lui John Maynard (sau invers), ceea ce e cool pentru ca JM Keynes imi e al doilea favorit dupa Smith
9. mai e numit "city in the forrest" pentru cele 20 de milioane de copaci pe care ii gazduieste in centru.
10. in Milton Keynes e baiatu meu. Ceea ce face ca primele 9 argumente nici sa nu mai cantareasca asa de mult:)

No comments: