Thursday, January 15, 2009

"Si-o trage "




Putin(i) si buni mi-am spus intotdeauna. Inclusiv referitor la audienta blogului.
Cat despre buni....ia sa vedem:)
Daca ne uitam pe statisticile de sus, cautarea cea mai frecventa a celor care au ajuns aici a fost "si-o trage". Acum sunt prea putine indicii ca sa ma apuc de aberat: cine, dece? cum? Si apoi ce vrea sa afle vizitatorul meu: cine si-o trage? cum? Draga vizitatorule, io ma bucur ca ai ajuns la mine (si destul de perseverent as zice: daca dai google pe "si-o trage" pagina mea nu e in primele 15 ecrane -- 15X10= 150 de pagini de vizitat. Adica omul nu a aflat in alea cel putin 150 de pagini cum e cu trasu, si a sperat ca afla la mine).
Deci draga vizitatorule..io ma bucur ca ai ajuns la mine, si imi pare rau ca nu ai gasit aici raspunsul cu trasul. Si nici nu cred ca il gasesti. Dar iti laud perseverenta!!!

Si celelalte cautari is foarte simpatice: "nu,nu poti vedea zane" (o sa pun imediat poze cu mine hihihiihihiii) si "magarus". Multumesc celui care acum ceva luni ma gasise cu "sex cu Maricica" pentru ca nu a revenit, deci probabil a gasit-o pe Maricica.

Anyway global village people...welcomeee.

No comments: